Monday, March 7, 2011

hujan + jam

huhu hari nie minggu ke-2 aku training kat menara celcom.. aku kelas ari isnin jer.. dari kol 4 sampai kol 7... minggu nie pulak training start dari kol 8 pg smpai 4 petang...

aku ingtkan trainer aku 2 nak lepas kitorang awal.. upanya x. dia dok berceramah macam2 pulak.. hari2 benda yang sama.. kalu guna perkataan sopan x per lagi, nie perkataan yang memang x wajar langsung... dan jugak boleh memesongkan fikiran kita.. ahh malas aku nak sembang pasal dia.. wat letih tangan aku jer....

ha berbalik dengan perkara aku tadi.. lepas jer abes kelas training 2, aku ngan natrah cepat2 g kat parking keta... time 2 pulak nat parking hujung penjuru.. nak kuar pon x boleh. dia dah cakap kat annei 2 kata balik kol 4, tp annei 2 degil. nak jugak park kat hujung2. pas nie nat cakap dia dah tobat dah.. haha x nak parking kat citu lagi...

ok, dalam keta pulak... xda minyak... haha... kitorang pusing2 cari stesen minyak. x jumpa pulak.. last2 jumpa jugak akhirnya.. time 2 dah pukul 4.30..

aku wat keputusan nak balik um naik train jer.. mana x nya... alu naik keta pon belom tentu sampai.. so, nat turunkan aku kat stesen lrt damai.. then aku beli tiket turun kat university... pas 2 amik teksi masuk um.. x kisah la kan.. asalkan aku dah masuk um.. dah la minggu lepas aku x pergi kelas dah...

aku sampai kelas dalam kol 5.30.... dalam kol 5.40 kelas dah abes.. haha.. aku nak amik attendace jer sebenarnya.. coz lecturer nie x suka passing kertas attendance.. dia suka panggil nama.. aku x nak wat hal. dah la nie subjek terakhir aku..

pas abes kelas, aku g solat dulu... then tunggu bas um pulak nk balik PD..ok time 2 dah pukul 6.. so dalam kol 7 baru bas ke pantai dalam sampai.. aku ingtkan leh la aku sampai umah cepat.. upanya x jugak... dalam bas sampai tertidur2 jugak aku nie.. mana x nya... nak kuar um pon amik masa dalam 30 minit... so nak sampai kat petronas 30 minit.. ha dalam kol 8 aku sampai kat petronas.. pas 2 aku berjalan pulak untuk tunggu bas metro untuk masuk apartment pantai indah....

so, dalam kol 8.20 aku sampai umah.. nasib bek aku masih bersabar.. kalu x... haishh x tau la apa nak jadi..

haha ni la duty report aku untuk hari nie.... ok jumpa d warkah yang lain k....

:)

2 comments:

natra md.nor said...

macam taw2 je aku mesti nak tny ko sampai kul bape ke UM td. haha.. aku kat semarak tu je sejam! kul 5.30 baru dpt masuk Duke lpas anta ko tu. Kul 6 br smpai umah. Uishh pagi petang jam arini.. T_T

aiemi zalikha said...

wah dahsyat gak ko... nasib bek hg x antaq aku p um.. kalu x, kol 8 baru sampai umah kot.. hihi...